Jäsenen Li-Ra keskustelut (342)

Keskustelut, joihin vastattu (54) Vastaukset Uusimmat tapahtumat

"Onni meni ohit. Minkäs teet:) "

Li-Ra vastasi kello Loka 6, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14
Mervi Huhtelin:n vastaama

"SePeli: nyt heräsi kiinnostus taas ilmiöön. Mutta Onnellisuus ilmiöön on kaiketi myö…"

Li-Ra vastasi kello Loka 6, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

"Se-Peli: Tuotoksesi oli puhutteleva. Ja näin itselle henkilökohtaisen asian esiin tu…"

Li-Ra vastasi kello Loka 2, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

"  Kiitos Susanna paluteesta. En tosiaankaan yltänyt parhainpaan suoritukseeni, enkä…"

Li-Ra vastasi kello Syys 20, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

"Erla: Tuotoksesi oli toteuttettu visuaalisesti hyvin. Johdonmukainen kerronta sairau…"

Li-Ra vastasi kello Syys 20, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

"Nyt minä matti myöhäinen pääsen näitä kommentoimaan.   Jussi sinun ilmiö tuotoksesi…"

45 Maalis 14

"Kyllä SEPeli olen tämän huomaavaisuuden ja avuliaisuuden huomioinut. Minullekin Aki…"

Li-Ra vastasi kello Syys 17, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

"Älä huoli, ei ole tuhatpäistä yleisöä kuuntelemassa. Kyllä se hyvin menee:=) "

Li-Ra vastasi kello Syys 17, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

"Viimeksi minulla oli tunnin esitysaika vuosi sitten. Nyt on lyhyempi ja tuntuu että…"

Li-Ra vastasi kello Syys 16, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

"Minun ilmiötuotokseni on hieman keskeneräinen mutta eiköhän se jo sunnuntaina ole nä…"

Li-Ra vastasi kello Syys 16, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

RSS

TULEVIA TAPAHTUMIA

AJANKOHTAISTA SISÄLTÖÄ

Uusimmat tapahtumat

Kati Airisniemi on nyt jäsen: Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Marras 8
Endel Pendel on nyt jäsen: Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Marras 6
Liisa Rantasaari julkaisi tilan
"Tervehdys! Olen ollut aikaisemmin täällä, uteliaisuuteni voitti ja " vanha suola" alkoi janottaa, palasin uutta oppimaan."
Loka 26
Jani-Petri Martikainen on nyt jäsen: Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Loka 24
Profiilin kuvakeAnnika Ruohonen ja Riikka Pöyhönen liittyivät ryhmään Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Loka 11
Profiilin kuvakeSatu Musakka ja Tuomas Mikkola liittyivät ryhmään Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Loka 6
Heli Väre on nyt jäsen: Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Loka 5
Jenny Virta on nyt jäsen: Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Loka 1

© 2017   Created by Taru Kekkonen.   Toiminnon tarjoaa

Merkit  |  Ilmoita ongelmasta  |  Palveluehdot