Jäsenen Susku keskustelut (314)

Keskustelut, joihin vastattu (22) Vastaukset Uusimmat tapahtumat

"Jo heti alussa tuotoksesi saa lukijan mielenkiinnon heräämään. Kirjoitat henkilökoht…"

Susku vastasi kello Loka 2, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14
Mervi Huhtelin:n vastaama

"Hei!   Kävin tutustumassa tuotokseesi. Se oli hyvin rakennettu. Olit selittänyt, mil…"

Susku vastasi kello Loka 2, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

"1. Mitä opin ja oivalsin toisista todellisuuksista ilmiön aikana? Itse asiassa käsit…"

Susku vastasi kello Syys 28, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

"Vaarin ikä Poikamainen mieli Lapsen mielikuvitus Jippii! Näillähän pärjää!   Minua…"

Susku vastasi kello Syys 18, 2011 jäsenelle Akuisten leikkitodellisuus

3 Syys 20, 2011
Antti Leppä:n vastaama

"Tuotokseni on vielä vaiheessaan, mutta se löytyy blogistani: http://ilmiopohjaisuus.…"

Susku vastasi kello Syys 16, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

"Luin jostain, että hiljaisiin sähköautoihin suunniteltaisiin moottorin ääntä. Ääntä…"

Susku vastasi kello Syys 15, 2011 jäsenelle Onko tulevaisuus toinen todellisuus?

2 Syys 15, 2011
Susku:n vastaama

"Kävin tutustumassa tuotokseesi. Mielenkiintoista. :)"

Susku vastasi kello Syys 15, 2011 jäsenelle Jussin ilmiötuotoksena syntyi kyselytutkimus

6 Syys 15, 2011
Jussi Matilainen:n vastaama

"Hmm... Tästä puheenollen luin juuri viikko pari sitten lehdestä, että aivot tekevät…"

Susku vastasi kello Syys 14, 2011 jäsenelle Jussin ilmiötuotoksena syntyi kyselytutkimus

6 Syys 15, 2011
Jussi Matilainen:n vastaama

"Ajattelin kirjoittaa esseen, mutta saattaa olla, että myös diaesityksen tekeminen on…"

Susku vastasi kello Syys 5, 2011 jäsenelle Suskun ilmiötuotos

8 Syys 5, 2011
Aki Luostarinen:n vastaama

"Enkun ope otti yhteyttä, joten nyt on suunnitteluvaihe täysillä käynnissä. Olen tähä…"

Susku vastasi kello Syys 2, 2011 jäsenelle Suskun ilmiötuotos

8 Syys 5, 2011
Aki Luostarinen:n vastaama

RSS

TULEVIA TAPAHTUMIA

AJANKOHTAISTA SISÄLTÖÄ

Uusimmat tapahtumat

Kati Airisniemi on nyt jäsen: Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Marras 8
Endel Pendel on nyt jäsen: Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Marras 6
Liisa Rantasaari julkaisi tilan
"Tervehdys! Olen ollut aikaisemmin täällä, uteliaisuuteni voitti ja " vanha suola" alkoi janottaa, palasin uutta oppimaan."
Loka 26
Jani-Petri Martikainen on nyt jäsen: Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Loka 24
Profiilin kuvakeAnnika Ruohonen ja Riikka Pöyhönen liittyivät ryhmään Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Loka 11
Profiilin kuvakeSatu Musakka ja Tuomas Mikkola liittyivät ryhmään Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Loka 6
Heli Väre on nyt jäsen: Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Loka 5
Jenny Virta on nyt jäsen: Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Loka 1

© 2017   Created by Taru Kekkonen.   Toiminnon tarjoaa

Merkit  |  Ilmoita ongelmasta  |  Palveluehdot