Jäsenen Susanna Puhakka keskustelut (704)

Keskustelut, joihin vastattu (28) Vastaukset Uusimmat tapahtumat

"Susku: Kiitos kommentista! Ja hyvä huomio tutkimuksen syventämismahdollisuudesta eri…"

Susanna Puhakka vastasi kello Loka 3, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14
Mervi Huhtelin:n vastaama

"Jussi Matilainen: Jännää ettei keneltäkään löytynyt täysin oikeaa riviä. Loppulausee…"

Susanna Puhakka vastasi kello Syys 20, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

":)) "

Susanna Puhakka vastasi kello Syys 17, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

"Ok. Minä en ole edes miettinyt miten tuotokseni esittelen :/ Taitaa mennä mulla vähä…"

Susanna Puhakka vastasi kello Syys 16, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

"Li-Ra, niin siis tarkoitat varmaan maanantaina http://ilmiopohjaisuus.ning.com/xn/de…"

Susanna Puhakka vastasi kello Syys 16, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

"Kiitos Jussi palautteesta :) Täällä myös hieman kiire, joten palaan myöhemmin paremm…"

Susanna Puhakka vastasi kello Syys 15, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

"Hei! Olen tekemässä ilmiötuotostani blogiin. Linkki blogiin/ilmiötuotokseni sisällys…"

Susanna Puhakka vastasi kello Syys 14, 2011 jäsenelle Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä

45 Maalis 14

"Hei kaikille! Aikataulun kiireellisyyden vuoksi kysely suljetaan maanantaipäivän jäl…"

Susanna Puhakka vastasi kello Syys 10, 2011 jäsenelle Susannan ilmiötuotoksen suunnittelua

31 Syys 10, 2011
Susanna Puhakka:n vastaama

"Hei kaikille!   Nyt olisi kysely valmiina. Kysely löytyy tästä linkistä ja kyselyyn…"

Susanna Puhakka vastasi kello Syys 8, 2011 jäsenelle Susannan ilmiötuotoksen suunnittelua

31 Syys 10, 2011
Susanna Puhakka:n vastaama

"Hmmm... Mielenkiintoinen kysymys Marko. Itse koen että tarve kirjoittaa on halua sel…"

Susanna Puhakka vastasi kello Syys 7, 2011 jäsenelle Taide toisena todellisuutena

16 Syys 23, 2011
a.s:n vastaama

RSS

TULEVIA TAPAHTUMIA

AJANKOHTAISTA SISÄLTÖÄ

Uusimmat tapahtumat

Profiilin kuvakeHeidi Kosunen ja Anna-Maija Berg liittyivät ryhmään Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Huhti 12
Liisa Kivistö on nyt jäsen: Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Maalis 26
Mervi Huhtelin vastasi jäsenen Milla Tuominen keskusteluun Todellisuuksia todellisuuden sisällä: ilmiötuotosten esittelyä ryhmässä Toinen todellisuus 11.8.-22.9.2011
"Onko aiheeseen liittyvää keskustelua jossakin. Mielelläni kirjoittelisin kommentin tai pari. Aiheesta kiinnostaa erityisesti oman asenteen valottama todellisuus. Se, kuinka ihmiset näkevät saman tapahtuman ihan eri lasien…"
Maalis 14
Mervi Huhtelin julkaisi tilan
"Hei, Olen konseptikehityksen johtava asiantuntija Suomen Yliopistokiinteistöt Oy:ssö ja kiinnostunut oppimisen ja tutkimisen ympäristöistä."
Maalis 14
Mervi Huhtelin on nyt jäsen: Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Maalis 14
Anitra Leppäniemi on nyt jäsen: Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Maalis 12
Anne Desmond on nyt jäsen: Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Maalis 8
Anna Helena Piha on nyt jäsen: Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus
Maalis 2

© 2017   Created by Taru Kekkonen.   Toiminnon tarjoaa

Merkit  |  Ilmoita ongelmasta  |  Palveluehdot