Kevät etenee eri puolilla maata ja maailmaa hieman eri tahtiin, ja siksi päätin perustaa meille kaikille yhteisen luontobongausblogin, jossa voimme esitellä kevään merkkejä omilta asuinseuduiltamme. :-) Blogiin kirjoittaminen on helppoa: jokainen halukas bongari voi ilmoittaa käyttämänsä sähköpostiosoitteen minulle (milla.tuominen@otavanopisto.fi) ja lisään bongarin blogin käyttäjäksi. Itse blogiin on helpointa kirjoittaa sähköpostitse näin:

1. Kirjoita otsikkokenttään haluamasi blogikirjoituksen otsikko.

2. Kirjoita tekstikenttään haluamasi teksti (olen itse kirjoittanut omissa kuvapostauksissani siihen kuvan ottamispäivän ja -paikan sekä oman nimeni).

3. Liitä mahdollinen kuva tai kuvat sähköpostin liitetiedostoksi.

4. Lähetä sähköposti osoitteeseen oodikevaalle@posterous.com

Oodi keväälle -blogi löytyy täältä. Toivottavasti mahdollisimman monet innostuvat jakamaan luontoelämyksiään!

(Olen muuten tehnyt omat postaukseni puhelimella, jolla olen kuvatkin ottanut. Se on todella helppoa!)

Katselukerrat: 100

Vastaukset tähän keskusteluun

Kuvia on tullut blogiin jo aika mukavasti, mutta nostelen tätä ohjeistusta muistuttaakseni siitä, että lisää kaivataan. Tulkaa esittelemään kevättä kotikulmillanne!

Kuvia on tullut edelleen säännöllisesti, kiitos kaikille niitä lähettäneille ja lähettäville! Mukaan pääsee edelleen, itse asiassa toiveenani olisi jatkaa kuvabloggausta läpi kesän eli vielä ilmiön päätyttyäkin. :-)

Moi! Me käydään tänään näköalatornilla ja metsäretkellä muutenkin..napsimassa kuvia ja nauttimassa elämästä. Lainaan miehuuden kameraa niin voisin saada joitakin ihan kivoja kuvia yläilmoista otettuna =)

Kiva juttu, Henna! :-)

Olisiko teillä intoa jatkaa kuvabloggausta edelleen? Olen itse ajatellut lähetellä blogiin kuvia pitkin kesää, toivottavasti saan otettua niitä eri kesätapahtumien ja lomareissujen ansiosta vähän muualtakin kuin Lempäälän kyliltä. :-)

RSS

TULEVIA TAPAHTUMIA

AJANKOHTAISTA SISÄLTÖÄ

Uusimmat tapahtumat

Profiilin kuvakeSusanna Puhakka ja Aki Luostarinen liittyivät jäsenen Nettikoulutus ryhmään
Pikkukuva

Sukupuoli(suus) 13.8.-10.4.2013

Syksyn ekassa ilmiössä puhuttavat sex & gender.Eri asioita vai eivät?Näytä lisää
eilen
Susanna Puhakka vastasi jäsenen Susanna Puhakka keskusteluun Kesätaiteilua? ryhmässä Taideryhmä
"Muistelisin että ainakin wordissa tehtyjä tiedostoja pystyisi liittämään tänne, kun klikkaa tuosta alapuolelta "Lataa tiedostoja" -kohtaa. Varmaan muunkinlaisia tiedostoja voi liittää, mutta en…"
eilen
Jäsenen Nettikoulutus ryhmä oli esillä
Pikkukuva

Sukupuoli(suus) 13.8.-10.4.2013

Syksyn ekassa ilmiössä puhuttavat sex & gender.Eri asioita vai eivät?Näytä lisää
eilen
Tanja vastasi jäsenen Susanna Puhakka keskusteluun Kesätaiteilua? ryhmässä Taideryhmä
"Susanna, kävin katsomassa teosta eilen pikaseen, kun uteliaisuus nosti heti päätään :D. En kyllä osaa arvata, mitä tekniikkaa olet käyttänyt, mutta hienot värit taulussa oli. Nimi "muisto"…"
maanantai
Susanna Puhakka vastasi jäsenen Susanna Puhakka keskusteluun Kesätaiteilua? ryhmässä Taideryhmä
"Hmm... Tarkemmin miettien, taidan pitää tämän vielä salaisuutena :D"
sunnuntai
"Minä aloitin kesäkansioni abstraktilla "Muisto" nimisellä teoksella. Yllättävää, että innostuin näin abstraktin taiteen tekemisestä, mutta täytynee mainita, että innostus johtunee…"
sunnuntai
Tanja vastasi jäsenen Susanna Puhakka keskusteluun Kesätaiteilua? ryhmässä Taideryhmä
"Toki Susanna teet sinäkin kesäkansion ja toivottavasti muutkin taiteesta innostuneet ja kiinnostuneet. Kesäkansioista voisi sitten kerätä kesänäyttelyn kesän lopuksi ;)."
sunnuntai
Meww Jwdd päivitti profiilinsa
perjantai

© 2013   Created by Taru Kekkonen.   Toiminnon tarjoaa

Merkit  |  Ilmoita ongelmasta  |  Palveluehdot