ilmiöpohjainen oppiminen ohjaus opetus
Kevät etenee eri puolilla maata ja maailmaa hieman eri tahtiin, ja siksi päätin perustaa meille kaikille yhteisen luontobongausblogin, jossa voimme esitellä kevään merkkejä omilta asuinseuduiltamme. :-) Blogiin kirjoittaminen on helppoa: jokainen halukas bongari voi ilmoittaa käyttämänsä sähköpostiosoitteen minulle (milla.tuominen@otavanopisto.fi) ja lisään bongarin blogin käyttäjäksi. Itse blogiin on helpointa kirjoittaa sähköpostitse näin:
1. Kirjoita otsikkokenttään haluamasi blogikirjoituksen otsikko.
2. Kirjoita tekstikenttään haluamasi teksti (olen itse kirjoittanut omissa kuvapostauksissani siihen kuvan ottamispäivän ja -paikan sekä oman nimeni).
3. Liitä mahdollinen kuva tai kuvat sähköpostin liitetiedostoksi.
4. Lähetä sähköposti osoitteeseen oodikevaalle@posterous.com
Oodi keväälle -blogi löytyy täältä. Toivottavasti mahdollisimman monet innostuvat jakamaan luontoelämyksiään!
(Olen muuten tehnyt omat postaukseni puhelimella, jolla olen kuvatkin ottanut. Se on todella helppoa!)
Tagit:
Permalink Vastannut Milla Tuominen 15. toukokuu 2012 12:59 Kuvia on tullut blogiin jo aika mukavasti, mutta nostelen tätä ohjeistusta muistuttaakseni siitä, että lisää kaivataan. Tulkaa esittelemään kevättä kotikulmillanne!
Permalink Vastannut Milla Tuominen 23. toukokuu 2012 12:42 Kuvia on tullut edelleen säännöllisesti, kiitos kaikille niitä lähettäneille ja lähettäville! Mukaan pääsee edelleen, itse asiassa toiveenani olisi jatkaa kuvabloggausta läpi kesän eli vielä ilmiön päätyttyäkin. :-)
Permalink Vastannut Henna Kangasniemi 23. toukokuu 2012 14:07 Moi! Me käydään tänään näköalatornilla ja metsäretkellä muutenkin..napsimassa kuvia ja nauttimassa elämästä. Lainaan miehuuden kameraa niin voisin saada joitakin ihan kivoja kuvia yläilmoista otettuna =)
Permalink Vastannut Milla Tuominen 23. toukokuu 2012 14:12 Kiva juttu, Henna! :-)
Permalink Vastannut Milla Tuominen 30. toukokuu 2012 15:02 Olisiko teillä intoa jatkaa kuvabloggausta edelleen? Olen itse ajatellut lähetellä blogiin kuvia pitkin kesää, toivottavasti saan otettua niitä eri kesätapahtumien ja lomareissujen ansiosta vähän muualtakin kuin Lempäälän kyliltä. :-)
Tervetuloa
Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus -palveluun
Susanna Puhakka vastasi jäsenen Susanna Puhakka keskusteluun Kesätaiteilua? ryhmässä Taideryhmä
Jäsenen Nettikoulutus ryhmä oli esillä
Tanja vastasi jäsenen Susanna Puhakka keskusteluun Kesätaiteilua? ryhmässä Taideryhmä
Susanna Puhakka vastasi jäsenen Susanna Puhakka keskusteluun Kesätaiteilua? ryhmässä Taideryhmä
Tanja vastasi jäsenen Susanna Puhakka keskusteluun Kesätaiteilua? ryhmässä Taideryhmä
© 2013 Created by Taru Kekkonen.
Toiminnon tarjoaa