Ilmiötä on vielä reilu viikko jäljellä, nopeasti kääntyy kevätlukukausi kohti kesää.

Tähän ketjuun voit linkittää tai tuoda tiedostona oman tuotoksesi. Jos tuotoksesi on blogi tms., linkittäminen onnistuu tuosta tekstiruudun yläpuolelta kohdasta LINK. Tiedostoja voi lisätä kohdasta Liitä tiedostoja (tiedoston maksimikoko on 5 Mt). 

Lisää tuotoksesi yhteyteen pieni kuvaus siitä, millainen prosessi ilmiössä toimiminen ja tuotoksen tekeminen sinulle oli. Voitte myös pohtia sitä, miten koitte onnistuneenne tuotoksessa (sen verran kuin koette itse sopivaksi). Tutustukaan myös muiden tuotoksiin ja muistakaa antaa toisillenne palautetta.

Tuotosesityksen ajan voit varata itsellesi täällä.

Kiitos jo tässä vaiheessa kaikille aktiivisesta osallistumisesta ilmiöön! 

Katselukerrat: 284

Vastaukset tähän keskusteluun

Tuotokseksi laitoin nyt koko biologian kurssin tutkielman kun en siitä lyhennelmää ehtinyt tekemään. Tutkielmani on kuitenkin melko suppeasti kerrottu, koska keskityn vain yhteen alueeseen, enkä kerro esimerkiksi kyseiseen vesistöön vaikuttavista osavaluma-alueista sen yksityiskohtaisemmin vaan pyrin kertomaan ainoastaan niiden kautta tulevista rasitteista. Tutkielman tekeminen oli haastavaa ja olisi voinut olla vielä haastavampaa jos olisin panostanut vielä enemmän. Kaupungin arkistojen penkominen ja kuvien räpsiminen oli mukavaa puuhaa ja aika kuluikin huomaamatta näissä touhuissa. Opin varmasti enemmän mitä tuotoksessani  annan ulospäin, mutta tyytyväinen olen silti aikaansaannokseeni.

Liitteet:

En pääse katselemaan tuotostasi, koska se ei aukea minulle. Onko jokin muu linkki käytettävissä? Tutkielmaan olisi kiintoisaa siksikin tutustua, jos joskus sellaista itsekin laatii.

Mutkien kautta sain itsekin auki ja latasin sen nyt pdf-tiedostona GoogleDriveen. Työ löytyy siis täältä. Muuntovaiheessa on voinut jotkin asetukset heittää, mutta tekstit ja kuvat siitä löytyvät, kuten alkuperäisestäkin tiedostosta. :)

AKI, kiitos kun jälleen järjestit tuotoksen tarkasteltavaan muotoon! :)

Hyvä, SAMPSA, tuotoksesi oli hyvinkin selkeä ja johdonmukainen, itse ottamasi kuvat mukavana lisänä. Kyllä näissä ilmiöissä löytää tosi taitureita. Tämänlaisia selvityksiä voi lukea eri alojen julkaisuissa. Yhtään tasokkaammilta ne eivät vaikuta, paitsi että lähdeluettelossa on pitkät rimpsut englanninkielisiä lähteitä.

LEA hieno kuvasarja eräjärvevluonnonpuistosta. kuvissa näkyy sinunkäsiala.onhyvä käyttää omiakuvia.

HENNA yeit tarkan jutun metsästä. käytit myösvalokuviajutun värittämiseen.

Sampsa: Kuten sanoit itsekin, tässä on vain pintaraapaisu asiaan. =) Olisin mielelläni lukenut tarkempaakin tieto paikasta. Kuvat selvensi paljon asiaa. Ensimmäisellä luku kerralla en saanut kuvia auki joten moni asia jäi mietityttämään, mutta nyt Akin linkillä näki kuvatkin jotka selvensi asioita.

Henna. Tuotostasi oli miellyttävä lukea kaikin puolin ja huomaa, että olet nähnyt sen eteen vaivaa. Tuo soluhengitys ja yhteyttäminen oli hyvin laitettu ja joillekkin siinä sattaa olla jopa liikaa tietoa (ihan sopivasti itselleni). Asenteesi on kohdallaan ja painit niiden asioiden kanssa millä on väliä tulevaisuutta ajatellen. Ilmastonmuutos ja fossiiliset polttoaineet ja mitä se kestävä kehitys oikeasti merkitsee. Asenteita koskeva tutkimuksesi on juuri sitä oikeaa asenetta sinulta! Asenteethan ne ratkaisevat kaiken ympärillä tapahtuvan ja ihmisten asenteet ovat hiukan vinoutuneet siitä oikeasta suunnasta, joskin joitakin valon pilkahduksiakin  alkaa näkyä siellä täällä ;)

Hilkka. Pidin tuotoksestasi. Olet selkeästi esitttänyt sen asian mistä lähdet kertomaan. Ei varmastikkaan olluit myöskään ensimmäinen tuotoksesi tai ilmiösi yleensäkään (toisin kuin allekirjoittaneella). Hyvää työtä. Niin ja Hyvää Kesää! :)

Lea. Eräjärvi on paikka on yksi paikka Suomessa missä en olekkaan käynyt. Sen asian saatan tässä kesän aikana korjata vaikkapa Lapista tullessani loppu kesästä. Tutkielma oli selkeä ja olet hyvin kertonut tutkielman kohteesta kaiken mitä tavallisen tallaajan tarvitseekin tietää.

RSS

TULEVIA TAPAHTUMIA

AJANKOHTAISTA SISÄLTÖÄ

Uusimmat tapahtumat

Aki Luostarinen lisäsi keskustelun ryhmään Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
Pikkukuva

Tiedon ja totuuden murusia: tuotoskatsauksia tietoon ja totuuteen

Tietoa ja totuutta emme taida koskaan absoluuttisesti tavoittaa, mutta monesta suunnasta sitä on ilmiön aikana lähestytty. Nyt on aika tuoda omat työn tulokset näytille. Muista että valmiin ja keskeneräisen raja ei ole tarkka: voit tuoda tähän sen, mihin ilmiön aikana päädyit ja ennätit. Työtä voi halutessaan jatkaa vielä ilmiön jälkeenkin tai vaikkapa ensi lukuvuonna.Linkitä tai tuo tiedostona keskusteluun oma tuotoksesi ja kerro hieman, miten se syntyi ja millaista synnyttäminen oli?…Näytä lisää
eilen
Pekka Niemi vastasi jäsenen Pekka Niemi keskusteluun Katsotaan kristillipalloon. Onko tietoa tulevaisuudesta? ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
"Kiitoksia keskustelijoille tästäkin katsauksesta maailman tulevaisuuteen: Olen erittäin kiitollinen näin tasokkaasta keskustelusta.  Palstalla on käsitelty niin Suomea, Afrikan eri osia kuin Etelä-Amerikkaakin:…"
eilen
Annukka Pehkonen vastasi jäsenen Sinikka Mustonen keskusteluun Uskomukset ja myytit ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
"Kiitos, aivan mahtavia tarinoita. varmaan täytyy hommata itselle tuo Tarujen kirja. Mielenkiintoisia taruja todella.  Kreikkalainen mytologia on kiinnostanut minua aina, heidän jumaltarinat ovat hauskoja. Minä en ole…"
eilen
Henna Kangasniemi vastasi jäsenen Sinikka Mustonen keskusteluun Uskomukset ja myytit ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
"Hei! Minun kaikki ilmiötyöni löytyvät täältä http://tuomiopaivantytto.wordpress.com/loytoretkikunta/ . Tässä osuus suoraan löytöretkeilijät! ilmiöön linkki, jossa kansan tarinoita…"
eilen
Annukka Pehkonen vastasi jäsenen Sinikka Mustonen keskusteluun Uskomukset ja myytit ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
"Mielenkiinnolla minä luomiskertomuksia luen, alkumunateoria on hauska. siitä en vaan ole löytänyt paljoakaan tietoa. itse en usko oikein mihinkään, enkä käy kirkossa, mutta sen kerran jos sinne menen (juhla…"
torstai
" Yritin etsiä tuota työtäsi, en löytänyt, apua? tämä ympäristö on minulle uusi, ensimmäistä kertaa olen täällä joten hieman hakusessa on asiat... "
torstai
Henna Kangasniemi vastasi jäsenen Sinikka Mustonen keskusteluun Uskomukset ja myytit ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
"Niin tietenkin, mielestäni olisi syytä tutkia luomiskertomuksia avoimin mielin. Onhan suurin osa niin omituisia, että niitä ei voi ottaa edes puoliksi tosissaan. Kuitenkin neuvoisin tutkimaan asioita avoimesti, niin uskontoja…"
torstai
"Kansan tarinoista, kaiken alusta, teinkin viime työn ilmiöön. Suosittelen tutustumaan lämpimästi. Aivan uskomatonta miten erilaisia, mutta silti niin samanlaisia on todella moni tarina."
torstai

© 2013   Created by Taru Kekkonen.   Toiminnon tarjoaa

Merkit  |  Ilmoita ongelmasta  |  Palveluehdot