ilmiöpohjainen oppiminen ohjaus opetus
Olen jo vihjaillut joissakin ilmiötilaisuuksissa, että olisin tarjoamassa Norppa-ilmiön lukupiirin kirjaksi Johanna Sinisalon viime syksynä ilmestynyttä romaania Enkelten verta. Lukupiiri toteutettaisiin Aikamatka-ilmiön Huorasatu-lukupiirissä hyväksi havaitun Google Docs -työkalun avulla ja keskustelun purku tuotaisiin Ningiin.
Kuka haluaa lähteä matkalle dystooppiseen lähitulevaisuuteen, jossa ihmisille niin elintärkeät mehiläiset ovat hylkäämässä meidät?
Tagit:
Permalink Vastannut Airi Laine-Ruokanen 2. kesäkuu 2012 14:08 Tässä vielä lenkki em. ohjaajan kirjeeseen. On siinä ohjaajaopastajalla hommaa. Hyvä siitä tulee.
http://www.hs.fi/kulttuuri/Zholdakin+avoin+kirje+Kirsikkapuiston+n%...
Tottakai tämän palautteen saaja voi olla hämmentynyt ja tyrmistynytkin. "Shokissa". Aika, ikääntyminen, omat kokemukset voivat lievittää alkureaktiota. Elämä voi olla rankkaa. Itselleni ei ole kyllä luvattukaan etteikö se olisi.
Permalink Vastannut SePeli 2. kesäkuu 2012 15:03 Parempaa se on shokeeravakin palaute kuin ei palautetta ollenkaan. Palautteen saadessaan voi olla tyytyväisempi kun tietää, että edes yksi on tutustunut tuotteeseeni. Tuo Johannan kirja vain paranee mitä useammin sitä lukee, oliskohan jo 6. menossa. Tottahan Airi muistat mitä aika tekee viinille ja saman sanotaan tapahtuvan myös naisille;-) EIKKÖSTÄ?
Permalink Vastannut Airi Laine-Ruokanen 2. kesäkuu 2012 15:24 Kylläs vain SePeli. Seniorina, kun balettitossut alkaa kiristää jo lounasajan jälkeen, hoksaa asiat kauempaakin katsoen. Kauempaa näkee laajalle ja menee mukaan tanssiin, jos meno on tarpeeksi kutsuva. Nythän tanssitaan sillai ykilöinä ryhmässä, kuin kalat parvessa. Jos on tiivis tunnelma, pienet horjahtelutkaan ei haittaa.
Muuten kirjailija Hannu Salama meinas toissapäivän kompastua mun kävelykeppiini metroasemalla, vaikkei se keppi ollu edes törröllään. Kirjailija asuu tossa naapuritalossa. Mulla ko on tätä kulttuuriympäristöä(kin).
Vanhaan viiniin voi tulla sakkaa ja vanhat naiset haisee omituiselle, sanotaan. Jaa-a mikä on omituinen? Omanlaisensako?
Permalink Vastannut SePeli 2. kesäkuu 2012 19:06 Ni'in se on täysin totta, jos tosin nuo isot pojat sanoo, että viinin kuten naisenkin pitää olla "korkkaamattomia", että ne paranis vanhetessaan. Tuota omituista olen käyttänyt esitellessäni vaimoani täysin vieraille ihmisille: Niin ja tässä on sitten oma omituinen vaimoni. Tarkoitan sillä, että hän on vain minun ei kenenkään muun vaimo. tietääkseni. Vaimo korjaa potin itselleen kommentoiden "Omituinen minusta tuli vasta mentyäni tuon sana-sepon kanssa naimisiin. Juu kyllä syksyllä olis tarkoitus ihmetellä ilmiöissä kuten jo toiset onkin 60 vuotta tehneet "Kuka minä olen"? Kesä mennee tuulen vietävänä vesillä ja maantiellä.
Tervetuloa
Ilmiöpohjainen oppiminen ja opetus -palveluun
Pekka Niemi vastasi jäsenen Pekka Niemi keskusteluun Katsotaan kristillipalloon. Onko tietoa tulevaisuudesta? ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
Annukka Pehkonen vastasi jäsenen Sinikka Mustonen keskusteluun Uskomukset ja myytit ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
Henna Kangasniemi vastasi jäsenen Sinikka Mustonen keskusteluun Uskomukset ja myytit ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
Annukka Pehkonen vastasi jäsenen Sinikka Mustonen keskusteluun Uskomukset ja myytit ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
Henna Kangasniemi vastasi jäsenen Sinikka Mustonen keskusteluun Uskomukset ja myytit ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
Kauko Juhani Rahko vastasi jäsenen Pekka Niemi keskusteluun Katsotaan kristillipalloon. Onko tietoa tulevaisuudesta? ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
© 2013 Created by Taru Kekkonen.
Toiminnon tarjoaa