Olen jo vihjaillut joissakin ilmiötilaisuuksissa, että olisin tarjoamassa Norppa-ilmiön lukupiirin kirjaksi Johanna Sinisalon viime syksynä ilmestynyttä romaania Enkelten verta. Lukupiiri toteutettaisiin Aikamatka-ilmiön Huorasatu-lukupiirissä hyväksi havaitun Google Docs -työkalun avulla ja keskustelun purku tuotaisiin Ningiin.

Kuka haluaa lähteä matkalle dystooppiseen lähitulevaisuuteen, jossa ihmisille niin elintärkeät mehiläiset ovat hylkäämässä meidät?

Katselukerrat: 346

Vastaukset tähän keskusteluun

Tässä vielä lenkki em. ohjaajan kirjeeseen. On siinä ohjaajaopastajalla hommaa. Hyvä siitä tulee.

http://www.hs.fi/kulttuuri/Zholdakin+avoin+kirje+Kirsikkapuiston+n%...

Tottakai tämän palautteen saaja voi olla hämmentynyt ja tyrmistynytkin. "Shokissa". Aika, ikääntyminen, omat kokemukset voivat lievittää alkureaktiota. Elämä voi olla rankkaa. Itselleni ei ole kyllä luvattukaan etteikö se olisi.

Parempaa se on shokeeravakin palaute kuin ei palautetta ollenkaan. Palautteen saadessaan voi olla tyytyväisempi kun tietää, että edes yksi on tutustunut tuotteeseeni. Tuo Johannan kirja vain paranee mitä useammin sitä lukee, oliskohan jo 6. menossa. Tottahan Airi muistat mitä aika tekee viinille ja saman sanotaan tapahtuvan myös naisille;-) EIKKÖSTÄ?

Kylläs vain SePeli. Seniorina, kun balettitossut alkaa kiristää jo lounasajan jälkeen, hoksaa asiat kauempaakin katsoen. Kauempaa näkee laajalle ja menee mukaan tanssiin, jos meno on tarpeeksi kutsuva. Nythän tanssitaan sillai ykilöinä ryhmässä, kuin kalat parvessa. Jos on tiivis tunnelma, pienet horjahtelutkaan ei haittaa.

Muuten kirjailija Hannu Salama meinas toissapäivän kompastua mun kävelykeppiini metroasemalla, vaikkei se keppi ollu edes törröllään. Kirjailija asuu tossa naapuritalossa. Mulla ko on tätä kulttuuriympäristöä(kin).

Vanhaan viiniin voi tulla sakkaa ja vanhat naiset haisee omituiselle, sanotaan. Jaa-a mikä on omituinen? Omanlaisensako?

Ni'in se on täysin totta, jos tosin nuo isot pojat sanoo, että viinin kuten naisenkin pitää olla "korkkaamattomia", että ne paranis vanhetessaan. Tuota omituista olen käyttänyt esitellessäni vaimoani täysin vieraille ihmisille: Niin ja tässä on sitten oma omituinen vaimoni. Tarkoitan sillä, että hän on vain minun ei kenenkään muun vaimo. tietääkseni. Vaimo korjaa potin itselleen kommentoiden "Omituinen minusta tuli vasta mentyäni tuon sana-sepon kanssa naimisiin. Juu kyllä syksyllä olis tarkoitus ihmetellä ilmiöissä kuten jo toiset onkin 60 vuotta tehneet "Kuka minä olen"? Kesä mennee tuulen vietävänä vesillä ja maantiellä.

RSS

TULEVIA TAPAHTUMIA

AJANKOHTAISTA SISÄLTÖÄ

Uusimmat tapahtumat

Pekka Niemi vastasi jäsenen Pekka Niemi keskusteluun Katsotaan kristillipalloon. Onko tietoa tulevaisuudesta? ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
"Kiitoksia keskustelijoille tästäkin katsauksesta maailman tulevaisuuteen: Olen erittäin kiitollinen näin tasokkaasta keskustelusta.  Palstalla on käsitelty niin Suomea, Afrikan eri osia kuin Etelä-Amerikkaakin:…"
48 minuuttia sitten
Annukka Pehkonen vastasi jäsenen Sinikka Mustonen keskusteluun Uskomukset ja myytit ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
"Kiitos, aivan mahtavia tarinoita. varmaan täytyy hommata itselle tuo Tarujen kirja. Mielenkiintoisia taruja todella.  Kreikkalainen mytologia on kiinnostanut minua aina, heidän jumaltarinat ovat hauskoja. Minä en ole…"
2 tuntia sitten
Henna Kangasniemi vastasi jäsenen Sinikka Mustonen keskusteluun Uskomukset ja myytit ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
"Hei! Minun kaikki ilmiötyöni löytyvät täältä http://tuomiopaivantytto.wordpress.com/loytoretkikunta/ . Tässä osuus suoraan löytöretkeilijät! ilmiöön linkki, jossa kansan tarinoita…"
3 tuntia sitten
Annukka Pehkonen vastasi jäsenen Sinikka Mustonen keskusteluun Uskomukset ja myytit ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
"Mielenkiinnolla minä luomiskertomuksia luen, alkumunateoria on hauska. siitä en vaan ole löytänyt paljoakaan tietoa. itse en usko oikein mihinkään, enkä käy kirkossa, mutta sen kerran jos sinne menen (juhla…"
14 tuntia sitten
" Yritin etsiä tuota työtäsi, en löytänyt, apua? tämä ympäristö on minulle uusi, ensimmäistä kertaa olen täällä joten hieman hakusessa on asiat... "
14 tuntia sitten
Henna Kangasniemi vastasi jäsenen Sinikka Mustonen keskusteluun Uskomukset ja myytit ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
"Niin tietenkin, mielestäni olisi syytä tutkia luomiskertomuksia avoimin mielin. Onhan suurin osa niin omituisia, että niitä ei voi ottaa edes puoliksi tosissaan. Kuitenkin neuvoisin tutkimaan asioita avoimesti, niin uskontoja…"
14 tuntia sitten
"Kansan tarinoista, kaiken alusta, teinkin viime työn ilmiöön. Suosittelen tutustumaan lämpimästi. Aivan uskomatonta miten erilaisia, mutta silti niin samanlaisia on todella moni tarina."
15 tuntia sitten
Kauko Juhani Rahko vastasi jäsenen Pekka Niemi keskusteluun Katsotaan kristillipalloon. Onko tietoa tulevaisuudesta? ryhmässä Tieto ja totuus 17.4.-31.5.2013
""Ennustaminen on vaikeaa, erityisesti tulevaisuuden." Tämän totesi taannoin ja tasavaltamme presidenttinä toiminut Mauno Koivisto. Siksi on hyvä todeta; a) huomisestä säästä tarkemmin ylihuomenna,…"
eilen

© 2013   Created by Taru Kekkonen.   Toiminnon tarjoaa

Merkit  |  Ilmoita ongelmasta  |  Palveluehdot